https://www.youtube.com/watch?v=IEKLdEflW_s
MadPilots komandos narys Aivaras (Lt rinktinės komandos kapitonas) dalijasi pirmais įspūdžiais:
„Grįžtu į eterį su naujienomis. Iternetas nemokamas, tačiau per pertraukas susijungia 100 vartotojų ir gaunas virtualus kamštis. Nuotraukas permesiu Ričkai paštu, gal persisiųs anksčiau vėliau.
Kol kas vyksta tik asmeninės įskaitos skrydžiai, komandinių skraidymų gali ir nebūti, dėl laiko stokos, kurį atsipūtęs ėda vėjas.
Išsikėlėm sau tikslą – tiek asmeninėj, tiek komandinėj įskaitoj būti lentelės vidury ir aukščiau. Nacionalinėje įskaitoje kentės tos šalys, kurios atsiuntė mažiau pilotų ir / ar neturi traikų klasės.
Vakar įvyko atidarymas, mini šventytė, bendravimas, Sangria. Video iš atidarymo: http://www.dailymotion.com/video/x14gwt1_wpsc-ceremony_sport
Šiandien pirma varžybinė diena ir oras išrašė tik pora tinkamų valandėlių rungtims. Vienu pakilimu reikėjo suskrist du slalomus skirtingose trasose. Starto eiliškumą lėmė burtai ir pirmasis mūsiškių kilo Tomukas – 9, Mantas – 20, Sauliukas 25, Dima 37. Visus mūsiškių pasirodymus nufilmavau, Sauliukas apdoros ir įdės, kai bus galimybė.
Tomuko pirmą slalomą suskrido nepriekaištingai, visi posūkiai itin maži ir arti pilonų, tik santykinai mažas greitis dėl didelio sparno ploto. Ko gero, jis skrenda su didžiausiu sparnu iš visų dalyvių. Antro slalomo posūkiai taip pat neatsiliko nuo kiečiausių pilotų, tik užbaigiant pratimą vos nenukalė matavimo sensoriaus (ant vienos iš vartų lazdos) ir dabar kabo didelis klaustukas ar buvo išmatuotas jo antro slalomo laikas. Kol kas tai vienintelis čp, kuris gadina nuotaiką.
Mantulis labiausiai jaudinosi, vis tik pirmos tokio lygio varžybos. Pakilus su savo paties patobulinta WRC vairavimo sistema, pastebėjo, kad patobulinimas susipynė, todėl turėjo tūpti. Gerai, kad nepradėjo pratimo. Taisyklės leidžia kartoti statą, jei grižtama dėl saugumo ar techninių priežaščių. Atstatėm gamyklinį vairavimą ir vėl į orą. Abu slalomai be klaidų, tačiau ratai didesni. Jaudulys dingo, sekantys skridimai bus agresyvesni.
Sauliukas savam stiliuj. Iki vakar dienos trypė kojomis, kad neturėjo pakankamai laiko pasitreniruoti ir įvaldyti sparną, bet nuėjom pas Dudeką ir jie puikiai abu pasišnekėjo lenkiškai, gavo pamokų ir konsultacijų, tad į trasą šoko pasitikinčiai, klaidų nepadarė ir gali būti, kad turės geriausią rezultatą iš mūsiškių.
Dima šaltakraujis, darbą padarė taip pat be klaidų, posūkius dar galėtų pasimažinti, tik santykinai taip pat lėtai skrido. Turim įtarimą, kad nenaudojama Papo sistema užstabdė D eiles. Dabar ją iš viso išmontavom, tikimės, kad padės.
Rezultatų laukiam. Greičiausiai jie bus paskelbti ir WEB. Juos ir visa kita galite stebėti čia:
ffplum.blogspot.com
Motorai sukasi puikiai, mišinius teko liesint, bet JPX jau puikiai pažįstami ir bėdų neturim.
Jei pradžioj skaitant kilo minčių, kodėl neturim ambicijų patekt, pvz. Į pirmą dešimtuką, tai to priežastys objektyvios ir akivaizdžios. Top pilotų įrangą pavadinčiau taip – nei sąžinės, nei sarmatos 😀 Vienas greitukas pavyzdys – Gžekoš Kryžanovsky laikomas vienu lyderiu sveria 70 kg, skrenda su Nirvanos paramotoru, kurs sveria virš 40 kg, jėgainė ant nugaros Polini Thor 250, kurią naudoja dviviečiams traikams su 100kg statine trauka ir 15 kvadratų Snake sparnu.
Jau paskelbė rezultatus, bėgu žiūrėti. Linkėjimukai visiems.
p.s. kol internetas užkrovė, tai pirmus rezultatus pats pamačiau iš Raimuckos. Taisysimės.
rezultatų lentelė:
https://docs.google.com/file/d/0B58Ryxup8O0nMTVRZGJRYzBvUEk/edit